Inteligentny dom eHouse Oprogramowanie Open Source Biblioteki Funkcje API Szablony Aplikacji Windows .Net Android Java Java Mobile .
Do dalszego rozwoju oprogramowania współpracującego z naszymi sterownikami udostępniamy:
- kody źródłowe
- Open Source
- funkcje API
- szablony aplikacji
- biblioteki programistyczne
Do tworzenia i rozwoju oprogramowania na sprzęt komputerowy typu:
- Palmtopy
- PDA
- Panele graficzne z ekranami dotykowymi
- komputery PC
- mini komputery
- telefony GSM
- touchphony
- smartphony
- tablety
Udostępniamy biblioteki na następujące systemy operacyjne
- Linux (Java)
- Inne systemy obsługujące Javę
- Windows Mobile 6.x, Phone 7.x, Phone 8.x
- Android 2.x, 3.x, 4.x
- przeglądarki WWW
- Apple iPhone, iPad, iPod przez integrację z OpenRemote.Org
- Symbian (Java Mobilna MIDP 2.0)
- Windows, Xp, Vista, 7, 8
- Inne systemy obsługujące Java MIDP 2.0
Aktualnie udostępniamy biblioteki dla następujących języków programowania:
- HTML
- PHP
- Java Android
- Java
- Delphi, (pascal)
- Java MIDP
- C#, Csharp dla .NET (DotNet)
Oprogramowanie zawarte w bibliotekach posiada następujące funkcje:
- sterowanie głosowe, rozpoznawanie mowy, speech recognition
- przesyłanie zdarzeń do systemu eHouse przez SMS, WiFi, Ethernet, Internet, LAN, WAN, BlueTooth, eMail
- wizualizacja graficzna Online - skalowana grafika wektorowa SVG
- zbieranie statusu ze sterowników i utrzymanie we własnej pamięci podręcznej do dalszej obróbki, tworzenia zaawansowanych algorytmów sterujących, logów, raportów
- integracja ze środowiskiem OpenRemote.Org
- export konfiguracji do środowiska OpenRemote.Org
- sterowanie graficzne online - z wizualizacji graficznej SVG
- odbieranie statusów ze sterowników w czasie rzeczywistym LAN, Internet, TCP, Broadcast UDP
- komunikacja ze sterownikami eHouse lub z oprogramowaniem eHouse
- tworzenie bramek komunikacyjnych do integracji innych systemów i oprogramowania z automatyką budynku eHouse.
- sterowanie tekstowe z listy
Więcej informacji o tworzeniu oprogramowania w systemie eHouse
Inteligentny Dom przykłady, programowanie, zrób to sam.